Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 grudnia 2019

Powrót w świątecznym stylu :D

Witajcie po kolejnej dłuuuuugiej przerwie ;) Jakiś czas temu myślałam, że już nie wrócę do prowadzenia bloga, bo ja jestem zdecydowanie YouTube-owa ;) ale w związku z tym, że mój czas na paję w ostatnim czasie mocno się zwiększył (choć to jeszcze nie to ;) ) to postanowiłam jednak tu powrócić. Część z moich projektów po prostu nie nadaje się na film bo przecież, nie będę nagrywała trzech minut jeśli mohę po porsty pokazać Wam kilka fotej danej pracy ;) YouTube zostawmy na kursy, albumy i inne takie ;)
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować nasz tegoroczny kalendarza adwentowy :) Wycwaniłam się, bo w związku z tym, że Święta spędzamy w Stanach, zrobiłam kalendarz "12 Days Of Christmas" ;) Dało mi to trochę więcej czasu na zrobienie go, a co najważniejsze na wypełnienie ;) (mniej numerków, mniej kombinowania :P). Niestety w tym roku jeszcze poszliśmy w upominki i łakocie, ale wyjątkowo dlatego, że mamy tu słodkości, których w Polsce nie kupimy, więc oh well ;) Za rok zaplanuje Kalendarz Aktywności, o którym przeczytałam na blogu "dzisiejowo". To zdecydowanie lepszy pomysł niż paść dzieci cukrem :P




Kalendarz wykonałam z kartoników na mleko. Tutorial na taki "milk carton" znajdziecie tutaj :)
Do zrobienia kalendarza użyłam wieszaka, z którego na początek starłam warstwę lakieru, nałożyłam gesso i pocieniowałam distress oxide. Na koniec, przez maskę Tima Holtza nałożyłam troszkę pasty strukturalnej i ozdobiłam kwiatuszkami.



Kalendarz jest ciut ciężki, dlatego postanowiłam powiesić go tuż obok naszej choinki na ... lampie ;)


A to już dzieciaki uchachane pierwszymi upominkami :) Świąteczne skarpety i łakocie ;)


Serdecznie Was pozdrawiam i mam nadzieję, że pomysł powrotu, raz na jakiś czas, na bloga Wam się spodoba ;) buziaczki pierdzioszki  

12 komentarzy:

  1. Pierdzioszki, dobre :)
    Bardzo ladnie to wygláda, pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj u Was już tak swiatecznie
    Choinka śliczniusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, tak, nastój świąteczny dopadł nam w tym roku wcześniej w związku z tym, że w Stanach święta w sklepach były już w sierpniu :o I tak długo wytrzymałam :P

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że masz bloga! Chętnie poczytam w wolnym czasie
    Scrapkar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja kompletnie nie jestem blogowa, ale od niego zaczęłam i tak już jest ;) W przyszłości będę chciała się przerzucić na stronę internetową i tam publikować moje prace, których nie wrzucam na YouTube :)

      Usuń
  4. Świetny jest! 😀
    Dobrze, że miałaś drewniany wieszak, bo mój plastikowy niebezpiecznie się uginał 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, miałam, ale ścieranie go papierem ściernym to była istna katorga. Dawid mnie wyręczył, bo mi się grzało w rękach :P :P

      Usuń
    2. dobry pomocnik to podstawa, hehe 😁

      Usuń
  5. Kurcze, moje dzieci już dorosłe, u wnuczek remont ...... w przyszłym roku takie cudeńko dla nich zrobię :) Podoba mi się pomysł z wieszakiem (a w kartonikach to ja się zakochałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Danusiu :) Najfajniejsze jak dla mnie są kalendarze aktywności (moja siostra pisze o nich na swoim blogu https://dzisiejowo.wixsite.com/dzisiejowo/post/niezupe%C5%82nie-standardowy-kalendarz-adwentowy ) ale ja już w ostatniej chwili jak zwykle robiłam więc skończyło się na słodkościach i upominkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super!! U nas zawita w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń