Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 grudnia 2014

Layout z Filipem w roli głównej :)

Jedną z odmian scrapbookingu są layout-y (LO), czyli scrapy. LO to jedna strona stworzona w technice scrapbooking, z jednym lub kilkoma zdjęciami. Z takich LO można stworzyć cały album lub po prostu, tak jak w moim przypadku, użyć jako obrazek na ścianę. Bohaterem mojego pierwszego scrapa, jest mój synek Filip. Pierwszego od kiedy założyłam tego bloga, bo wcześniej zdarzało mi się robić LO, ale ciut mniejsze.








1 komentarz:

  1. Witaj! Trafiłam tutaj dzięki filmikowi, na którym pokazujesz swój album z podróży męża do Ameryki. Bardzo mi się spodobał, zrobiony z wyobraźnią, inspirujący. Zazdroszczę talentu i zapewne wielu lat praktyki... Przy okazji zapraszam na swojego raczkującego bloga http://rekotworzenie.blogspot.com/ i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń