Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 stycznia 2015

Świąteczne wspomnienia :)

Witam wszystkich w nowym roku :) nie było mnie jakiś czas, ale to dlatego, że Boże Narodzenie pochłonęło mnie na maksa. Uwielbiam te przygotowania, pieczenie pierniczków, ozdabianie mieszkania, pakowanie prezentów, albo, jak w tym roku, robienie prezentów :) Nie wiem dlaczego nie zrobiłam zdjęć mini albumów, które zrobiłam. Zrobię jeden raz jeszcze, bo są super cute ;) Za to zdążyłam zrobić kilka fotek moich tegorocznych lampiono-świeczników :) Wszystkie zrobiłam ze słoików. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety mój aparat, tuż przed świętami, odmówił posłuszeństwa i musiałam cykać telefonem.
Oto one:





Pierwszy od lewej zrobiła moja córcia :)

Zrobiłam też dwie choinki. W zasadzie jedną zrobiłam ja, a drugą kleił mój kochany i bardzo dzielny mąż :) Ze sto razy oparzył się w paluchy klejąc czerwone piórka ;)

Zrobiłam też serwetki choinki :) Nie miałam odpowiednich serwetek, najlepsze byłyby zielone z materiału, ale jak się nie ma co się lubi... :)
Piórkowa choinka okazałą się być bohaterką wigilijnego stołu.



Świecznik z lewej również robiłam wspólnie z mężem :)

Większość pomysłów zaczerpnęłam oczywiście z internetu. I tak:

inspiracją dla mnie był również lampion http://www.pinterest.com/pin/303641199848483487/

Życzę Wam wszystkim cudownego 2015 roku. Spokoju, miłości, zdrowia i błogosławieństwa :* :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz