Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 stycznia 2015

Moje zakupy w 13Arts :)

Hej wszystkim :)
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka ze sklepu 13Arts.pl :):) jupii :) Zaczynam swoją przygodę z produktami mixed mediowymi ;) Nie będę się tu rozwodzić nad tematem, bo więcej posłuchacie na filmie, który jest dostępny na moim kanale, ale powiem tylko, że dzisiaj po raz pierwszy stworzyłam fakturę na okładce albumu, przy użyciu pasty modelującej :D :D T chyba najdłuższe zdanie EVER ! :P



Na zdjęciu nie ma wszystkich produktów, wszystkie zaprezentowałam na filmie. Wpiszę Wam co dokładnie kupiłam, gdybyście chciały (-eli) kupić coś dla siebie :)

W skład mojego nowego zestawu wchodzą:
Ayeeda Paint - Matte Cocoa (farba wodna - kakaowy mat),
Ayeeda Paint - Matte Mahogany (farba wodna - mahoniowy mat),
Ayeeda Paint - Matte Olive (farba wodna - oliwkowy mat),
Mgiełka pastelowa - Pastel Mint (mięta pastelowa),
Mgiełka perłowa - Pearl Clear (bezbarwna z połyskiem),
Mgiełka perłowa - Pearl Gold (złoto perłowe),
szpachelka malarska nr 8,
listki ozdobne,
różyczki małe łososiowe,
kwiaty wiśni - peach cream,
zestaw ozdób z masy polimerowej "For Wedding 2".



 Zapraszam na film :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz