Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 stycznia 2015

Świąteczne wspomnienia, cz. 2

Zupełnie zapomniałam pochwalić się moimi tegorocznymi wieńcami i paczuszkami pierniczków, które przygotowałam wraz z Hanią dla wszystkich członków naszej rodziny :)


Na początek wieńce:

Tak prezentuje się na drzwiach :)

Ten z kolei zdobi naszą ścianę w salonie :) dokleiłam po zrobieniu tego zdjęcia jeszcze ze dwie bąbki :)

Bardzo spodobał mi się wieniec, a w zasadzie wianuszek, wykonany przez Basię. Basia robi przecudne rzeczy. Musicie odwiedzić jej bloga. W każdym razie, zainspirowała mnie i zrobiłam podobny wianuszek na drzwi do dzieciaków. Efekt?? Może być ;)



Na koniec pokażę Wam mini paczuszki z pierniczkami :) Pierniczki pieczone oczywiście przeze mnie i Hanię :) Wyszły pyszne :)




To chyba wszystko czym chciałam się pochwalić :) Niedługo pokażę Wam kolejny album, zrobiony na zamówienie, dla dziewczynki. Tym razem użyję pięknych papierów z kolekcji "It's a girl", firmy First Edition.


Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz